مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 

 

دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی با برتری یک بر صفر سرخپوشان پایتخت پایان یافت. صحبت های بازیکنان را در مورد این دیدار می خوانید.
؛ دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی با برتری یک بر صفر سرخپوشان پایتخت پایان یافت. صحبت های بازیکنان را در مورد این دیدار می خوانید.

میثم حسینی: بازی مقابل کریمی همیشه سخت است

میثم حسینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز این بازی را به دست آوریم.

وی در مورد بازی مقابل علی کریمی افزود: کریمی بازیکن بزرگی است و بازی کردن مقابل وی همیشه دشوار خواهد بود.

وی ادامه داد: تازه اول راه هستیم و از هواداران می خواهم که ما را حمایت کنند تا بتوانیم در آینده نیز به پیروزی هایمان ادامه دهیم.

دهنوی: به کارم در پرسپولیس ادامه می دهم

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: من از همه هواداران عذر خواهی کرده و می کنم چرا که پیش از امضای قرارداد با پرسپولیس با سپاهان تمرین کردم و این کارم اشتباه بود.


وی در مورد جریمه 60 میلیونی خود گفت: قطعا به این رای اعتراض خواهم کرد، البته به کارم در پرسپولیس ادامه خواهم داد.

وی در مورد درگیری اش با علی کریمی گفت: کریمی بازیکن بزرگی است و به وی احترام می گذارم.

دهنوی افزود:  من با کریمی درگیر نشده بلکه داشتیم یارگیری می کردیم، من یار مستقیم کریمی هستم و باید وی را مهار می کردم، ما فقط پایمان به هم گره خورد و من هیچ فن کشتی پیاده نکردم.

سید جلال حسینی: خوشحالم که موفق بودیم

سید جلال حسینی در مورد پیروزی تیمش در دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: بازی خوبی بود و خوشحالم که توانستیم پیروز میدان باشیم.

وی در مورد بازی با علی کریمی گفت: بازی کردن مقابل علی کریمی خیلی سخت است، ناراحتم که در پرسپولیس نیست ولی فوتبال همین است.

وی ادامه داد: همه بچه ها خوب بازی کردند و توانستیم امتیاز این دیدار را بدست آوریم.

رضا حقیقی: از دایی ممنونم، بخاطر پنالتی سرزنشم نکرد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که نتوانست پنالتی این تیم را تبدیل به گل کند در مورد بازی مقابل تراکتورسازی گفت: با اینکه بازی اول بود و بدن های خسته ای داشتیم ولی توانستیم امتیاز بازی را بدست بیاوریمو از این بابت خوشحالم.

وی در مورد پنالتی این دیدار گفت: قرار بود این پنالتی را نوری بزند اما وی به من گفت اگر می خواهم من آن پنالتی را بزنم که زدم ولی گل نشد.

وی افزود: از علی دای تشکر می کنم چرا که  نه در بازی و نه در رختکن سرزنشم نکرد و گفت اشکالی ندارد.


وی در مورد علی کریمی نیز گفت: کریمی بازیکن بزرگی است و همیشه بازی کردن مقابل وی دشوار است.

پیام صادقیان: خوشحالم که موثر واقع شدم

بازیکن پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که توانستم به سید صالحی پاس گل بدهم و موثر واقع شوم.

وی ادامه داد: بازی نخست مقابل تراکتور سازی که از رقبای اصلی ما محسوب می شود و خوشحالم که توانستیم مقابل این تیم به برتری یک بر صفر برسیم.

نوری: مهم سه امتیاز بازی بود/ بحث کاپیتانی نداشتیم

بازیکن پرسپولیس گفت: دوره گذشته نیز با نوروزی بصورت مشترک بازوبند کاپیتانی را می بستیم، اکنون نیز بحثی در این رابطه نداشتیم، هرگاه نوروزی در زمین باشد بازوبند را به وی می دهیم.

وی در مورد اینکه مگر شما پنالتی زن اول نبودید عنوان کرد: من و حقیقی پنالتی زن بودیم و رضا گفت از آمادگی خوبی برخوردار است و از همین رو گفتم پنالتی را بزند.

کریمی: بازیکن به شماره شخصیت می‌دهد نه شماره به بازیکن!/هیچ بنده خدایی نمی تواند مرا از پرسپولیس جدا کند

بازیکن سابق پرسپولیس و حال حاضر تراکتورسازی در مورد دیدار مقابل پرسپولیس گفت:  بازی از نظر فنی خوب نبود، به دایی تبریک می گویم ولی با این برد هیچ اتفاقی نیافتاده است و 29 بازی دیگر داریم و پس از چند بازی می توانیم در مورد شرایط تیم صحبت کنیم.

وی در مورد اینکه چرا سمت نیمکت پرسپولیس نرفت خاطرنشان کرد: چه دلیلی دارد سمت نیمکت پرسپولیس بروم؟ من با آنهای که نیاز بود خوش و بش کردم.


وی در مورد جدایی اش از پرسپولیس گفت: دوست نداشتم از پرسپولیس جدا شوم ولی از حضور در تراکتورسازی نیز پشیمان نیستم، این تیم هواداران خوبی دارد که امیدوارم با حمایت آنها بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی در مورد پیراهن شماره 8 وی در تراکتورسازی گفت: بازیکن به شماره شخصیت می‌دهد نه شماره به بازیکن این مسئله اصلا مهم نیست.

کریمی در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس عنوان کرد: ‌افرادی که به پرسپولیس چسبیده‌اند نمی‌گذارند من به این تیم برگردم! هیچ بنده خدایی نمی‌تواند مرا از پرسپولیس جدا کند!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com