مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

گزارش تمرين نوبت عصر پرسپوليس


علي دايي در تمرين عصر شنبه پرسپوليس با جديت کار شاگردانش را دنبال مي‌کرد.


 

تمرين نوبت بعدازظهر تيم فوتبال پرسپوليس به مرور کارهاي تاکتيکي اختصاص داشت. در اين تمرين همه بازيکنان حضور داشتند. مارکوس سپانويچ تازه‌وارد هم که در تمرين نوبت صبح غايب بود، پا به پاي ساير بازيکنان تمرين کرد.

به نقل از ايسنا، عليرضا حقيقي نيز مانند يکي، دو روز گذشته با حضور در ورزشگاه درفشي‌فر در کنار پرسپوليسي‌ها تمرين کرد. او خود را براي اردوي روبين‌کازان در اتريش آماده مي‌کند و منتظر گرفتن ويزا براي ملحق شدن به هم‌تيمي‌هايش است.

بازيکنان پرسپوليس در ابتداي تمرين زير نظر مولايي، بدنساز تيم کارهاي بدني و هوازي را انجام دادند و فوتبال تحت فشار بخش بعدي تمرين بود.

دايي براي سرخ‌پوشان در قسمت پاياني تمرين سانتر از جناحين را در نظر گرفته بود که پس از ارسال توپ به روي دروازه بازيکنان تيم مدافع بايد از توپ برگشتي در ضد حمله استفاده مي‌کردند. دايي در اين تمرين با انگيزه خاصي با بازيکنانش صحبت مي‌کرد و آنها را از اهدافي که براي انجام اين تمرين داشت، آگاه مي‌کرد.

حدود 100 تماشاگر اين تمرين را از نزديک ديدند. آنها در طول تمرين دايي و بازيکنان پرسپوليس را مورد تشويق خود قرار دادند. تمرين پرسپوليسي‌ها بعد از 100 دقيقه به پايان رسيد.

تيم فوتبال پرسپوليس فردا در بازي تدارکاتي ديگري در ورزشگاه درفشي‌فر به مصاف تيم تازه ليگ برتري شده استقلال صنعتي خوزستان مي‌رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com