مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 
بی بی سی: «محمد خاتمی از دولت محمود احمدی نژاد خواست که برای پایان دادن به حبس و حصر کسانی که در سال‌های اخیر به بند افتاده‌اند تلاش کند و به این ترتیب "ذکر خیر بزرگی از خود به جا بگذارد."»
 

سایت بی بی سی، ارگان رسمی دولت انگلیس از دیدار سید محمد خاتمی با عده ای از دانشجویان خبر داد.

 


در این دیدار سید محمد خاتمی با تعیین تکلیف برای رئیس جمهور، از وی خواست تا در مدت باقی مانده از دولت خود برای آزادی فتنه گران تلاش نماید.

 

 

به گزارش بی بی سی، محمد خاتمی، رئیس جمهور پیشین ایران از دولت محمود احمدی نژاد خواست که برای پایان دادن به حبس و حصر کسانی که در سال‌های اخیر به بند افتاده‌اند تلاش کند و به این ترتیب "ذکر خیر بزرگی از خود به جا بگذارد."

 

 

به نوشته بی بی سی: آقای خاتمی روز چهارشنبه ۱۲ تیر (۳ ژوئیه) در دیدار با گروهی از دانشجویان گفت: "اینها در این دولت شده، ولو خودش می خواست یا نمی خواست. می تواند به عنوان باقیات صالحات تلاش سازنده ای بکند تا این مشکل حل شود، چون این توقع را از آقای روحانی داشتن آسان نیست."

 


آقای خاتمی گفته است: "ما نماینده مطالبات مردم و طرفدار شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور منتخب هستیم و کمک می کنیم که انشاءالله عملی شوند. باید رویکردها عوض شود. از خدا می خواهم فردا هیچ کس در حبس و حصر نباشد. باید ببینیم کدام رویکرد منجر به حصر و حبس می شود، اگر آن رویکرد اصلاح شود، دیگر حبس و حصر نخواهد بود".


البته آقای خاتمی هیچ گونه اشاره ای به علت حصر و حبس شدگانی که وی برای آزادی آنان تلاش می کند نمی کند.

 

 

گویا آقای خاتمی از یاد برده است افرادی که وی به دنبال آزادی آنهاست با ادعای "تقلب" که توسط محمد علی ابطحی، رئیس دفتر وی در زمان اصلاحات "اسم رمز آشوب"خوانده شد و با زیر پا گذاشتن قانون و اردوکشی خیابانی چه ظلم بزرگی را در حق ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

 


این افراد با تهمت های ناروای خود به نظام، باعث خدشه دار شدن حیثیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان شدند. آنها همچنین به خاطر القای تقلب در انتخابات و تحریک افراد به آمدن به خیابان ها باعث شعله ور شدن فتنه ای شدند که 8 ماه به طول انجامید و در این مدت عده ای از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

 


اقای خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود، گفته است: "تغییر رویکردها در درون نظام" و "اصلاح در درون نظام" در انتخابات ریاست جمهوری اخیر ایران پیروز شده و از حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب خواست که همکاران خود را، از هر جناحی، اما از میان کسانی انتخاب کند که به برنامه های مطرح شده توسط او عقیده دارند.

 

 

آقای خاتمی افزود: "دغدغه این است که کسانی نیایند که با تغییر رویکردها مخالف بودند و تلاش کردند که جناب روحانی موفق نشود."

105

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com