مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 

بانک سامان در اطلاعیه‌ای، از تمام مشتریان خود درخواست کرد، فریب تماس‌های مشکوک سودجویان درخصوص برنده‌شدن در قرعه‌کشی‌ها یا اعطای وام کلان را نخورند و قبل از هر اقدامی، صحت و سقم موضوع مطرح‌شده را از مراکز رسمی استعلام کنند.
 بر اساس گزارش‌های رسیده به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به‌تازگی برخی افراد سودجو با تماس تلفنی و یا ارسال پیام کوتاه به شهروندان، در پوشش پرداخت وام کلان و یا اعلام برنده شدن آن‌ها در قرعه‌کشی‌های مختلف، اقدام به سوء‌استفاده مالی، کلاه‌برداری و اخذ وجوه به‌صورت الکترونیکی می‌کنند.
 
این افراد برای دریافت وجه از روش‌های مختلفی همچون معرفی شمارۀ کارت، دریافت شمارۀ کارت شارژ تلفن‌همراه و نمونه‌های مشابه استفاده می‌کنند. بر اساس این گزارش، در هفته‌ها و روزهای گذشته مشاهده شده است که برخی سودجویان با ارسال پیامک یا تماس تلفنی به مشتریان برخی بانک‌ها اقدام به سوءاستفاده کرده‌اند.
 
بانک سامان در این اطلاعیه تصریح کرد: این بانک هیچ‌گاه اطلاعات شخصی و بانکی مشتریان از جمله نام، شماره‌حساب، موجودی، رمز و غیره را به هیچ طریقی (ایمیل، تلفن یا پست‌الکترونیکی) درخواست نمی‌کند.
 
همچنین تنها نشانی اینترنت‌بانک سامان  https://ib.sb24.com است و مشتریان ارجمند از وارد کردن رمز و دیگر اطلاعات کاربری خود در هر پایگاهی به غیر از این پایگاه خودداری کنند.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com