مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

کمیته انضباطی اعلام کرد قاسم دهنوی دیگر محروم نیست و می‌تواند به هر تیمی برود.
قاسم دهنوی بازیکن فصل گذشته تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل قرارداد همزمان با سپاهان و پرسپولیس از حضور در تمرینات و انجام فعالیت‌های فوتبالی محروم شده بود.

پس از جلسه روز گذشته کمیته انضباطی با مسئولان سپاهان و پرسپولیس و شنیدن صحبت‌های طرفین، این کمیته محرومیت قاسم دهنوی بازیکن جنجالی نقل و انتقالات لیگ برتر را لغو و اعلام کرد وی می‌تواند به هر تیمی که می‌خواهد بپیوندد.

اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در گفت و گو با تسنیم این خبر را تایید کرد.

حسن‌زاده: شاید دهنوی نه پرسپولیسی شود، نه سپاهانی!/ با رفتار «غیرحرفه‌ای» او برخورد می‌کنیم

رئیس کمیته انضباطی گفت که محرومیت موقت دهنوی به پایان رسیده و این کمیته در چند روز آینده حکم خود را درباره رفتار غیرحرفه‌ای این بازیکن صادر خواهد کرد.

اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم، درباره جلسه روز گذشته با مسئولان پرسپولیس و سپاهان در خصوص مسئله قاسم دهنوی اظهار داشت: پس از 2،3 ساعت شنیدن صحبت‌های طرفین کمیته انضباطی، دستور موقت محرومیت دهنوی از فعالیت‌های فوتبالی را لغو کرد.

وی افزود: دهنوی می‌تواند به فعالیت‌های فوتبالی خود ادامه دهد. رای این پرونده به زودی اعلام می‌شود. با توجه به اینکه مسئولان هر 2 باشگاه چند روز فرصت خواستند تا لایحه تکمیلی خود را به کمیته انضباطی ارائه دهند صدور رای این بازیکن به چند روز آینده موکول شد.

رئیس کمیته انضباطی در پاسخ به این سوال که دهنوی در حال حاضر بازیکن پرسپولیس است یا سپاهان، گفت: این مسئله مشخص نیست چون ممکن است وی اصلا به هیچ کدام از این 2 تیم نرود! دهنوی می‌تواند به هر تیمی برود و از نظر ما مشکلی برای قرارداد بستن با هیچ تیمی ندارد.

حسن‌زاده درباره فایل صوتی مکالمه سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس با قاسم دهنوی عنوان کرد: 2 طرف فایل صوتی خود را در جلسه روز گذشته ارائه دادند. اگر باشگاه سپاهان شکایتی از شیرینی دارد به کمیته انضباطی ارائه دهد. ضمن اینکه اگر تعارضی بین 2 باشگاه وجود دارد ربطی به اصل موضوع ندارد و ما محرومیت دهنوی را لغو کرده‌ایم. مهم این است که دهنوی رفتار غیرحرفه‌ای از خود نشان داد و ما با این مسئله برخورد خواهیم کرد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود جریمه‌ای که برای دهنوی در نظر گرفته می‌شود 30 میلیون تومان است، اظهار داشت: نمی‌دانم این مبالغ را از کجا می‌آورند. گرفتاری بزرگ ما در کمیته انضباطی این ظن‌وگمان‌‌ها است که دوستان آن را تیتر می‌کنند.

رئیس کمیته انضباطی در خصوص تماس رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان با وی و اینکه گفته می‌شود به رحیمی اعلام کرده‌ «دهنوی می‌تواند با سپاهان به اسلوونی برود»، گفت: چنین چیزی صحت ندارد؛ پس از پایان جلسه روز گذشته رحیمی با من تماس گرفت و من گفتم دستور موقت این بازیکن لغو شد و به حالت عادی بازگشته اما نگفتم دهنوی می‌تواند با سپاهان به اسلوونی برود.

حسن‌زاده اضافه کرد: روز گذشته قاسم دهنوی با شهامت نسبت به کاری که کرده اعتراف کرد و به ما گفت کمیته انضباطی را به دردسر انداختیم.

وی در ادامه گفت و گو با تسنیم درباره اجرای رای پرونده تیم‌های بدهکار و عدم شرکت آنها در فعالیت‌های فوتبالی تاکید کرد: خوشبختانه بیشتر باشگاه‌ها در تلاش هستند با طلبکاران خود تسویه حساب کنند. شنیده‌ایم به طلبکارها زنگ می‌زنند تا به نوعی با آنها سازش کنند.

رئیس کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: این نکته را یادآوری کنم که ممکن است از این 48 باشگاه بدهکار برخی بدهی‌های حاضر خود را به طلبکاران بدهند اما شاید پرونده‌های دیگری در مسیر بازرسی باشد که نشان دهد بازهم بدهکار هستند اما ما در حال حاضر به پرونده‌هایی رسیدگی می‌کنیم که در دادرسی قطعی شده باشد.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com