مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

پس از علی دایی، پنجعلی و پیشکسوتان پرسپولیس
از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد بازیکنانی چون سید جلال حسینی، حسین ماهینی، غلامرضا رضایی، رضا نورمحمدی و چند بازیکن دیگر تهدید کرده اند که اگر رویانیان از این تیم برود اقدام به ترک پرسپولیس خواهند کرد.

گروه ورزشی- پس از آنکه حکم برکناری رویانیان بصورت ناگهانی دهان به دهان چرخید و فداحسین مالکی رئیس هیئت مدیره باشگاه در مصاحبه ای برکناری او را تایید کرد، بازیکنان و کادر فنی این تیم بصورت جداگانه ای به این تصمیم واکنش نشان دادند.

به گزارش بولتن نیوز؛ در گام اول علی دایی بود که در مصاحبه ای تند خواستار ابقای رویانیان در پرسپولیس شد و گفت: «آقايان علت اين تصميم‌ها را شفاف‌سازي کنند تا مردم همه چيز را بدانند، خوب است دلايل حذف شدن‌ها اعلام شود تا ببينيم مسائل ورزشي است يا چيزهاي ديگر، آنطور که من در جريان هستم مأموريت رويانيان توسط ستاد کل نيروهاي مسلح يک سال ديگر تمديد شده است اما مسائل ديگري مطرح مي‌شود. متأسفانه هر موقعي کسي در مورد مشکلات ورزش حقايق موجود را مي‌گويد و شفاف صحبت مي‌کند که به ضرر بعضي آقايان است سريعاً اقدام به حذف آن فرد مي‌کنند، من بازهم تکرار مي‌کنم تازه الان زمان به بار نشستن مديريت آقاي رويانيان است پس نبايد به دنبال تصميم نادرست باشيم.»

اما بازیکنان پرسپولیس نیز بیکار ننشسته و در اولین اقدام با انتشار و امضای نامه ای خطاب به وزیر ورزش خواستار لغو برکناری رویانیان از سمت مدیرعاملی این باشگاه شدند.

محمد پنجعلی مدیر راهبردی باشگاه پرسپولیس نیز در مصاحبه ای از این جابجایی اتاقد کرد و گفت رویانیان باید تا زمان بهب ار نشستن اقداماتش در پرسپولیس بماند.

اما از امروز ظهر و پس از تجمع اعتراض آمیز هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش و جوانان و ساختمان باشگاه، بازیکنان پرپسولیس نیز اقدامات شفاف تری را از خودب روز دادند.

اولین نفر رضا حقیقی بود که صراحتا اعلام کرد اگر رویانیان از پرسپولیس برود من هم به اروپا می روم و در این تیم نخواهم ماند. حقیقی به بندی از قراردادش اشاره می کند که در آن قید شده بود اگر رویانیان از این تیم برود او هم این حق را دار که قراردادش را با سرخ پوشان فسخ کنم.

اما محمد نوری بازیکن بعدی بود که دست به تهدید زد و گفت: «من هم این را اعلام می‌کنم در صورت رفتن رویانیان با اجازه دایی من هم شاید تصمیم دیگری در خصوص همکاری‌ام با پرسپولیس بگیرم. من و چند نفر از بازیکنان هنوز قرارداد نهایی خود را امضاء نکرده‌ایم و با توجه به صحبت‌ها در صورت نبود رویانیان می‌توانیم تصمیم جدیدی بگیریم.»

نوری یکی از بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته پرسپولیس بوده و رضا حقیقی نیز با سروصدای فراوانی در نیم فصل گذشته به این تیم پیوست و در فصل نقل و انتقالات نیز از یک پیشنهاد خوب اروپایی بخاطر پرسپولیس گذشت.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد بازیکنانی چون سید جلال حسینی، حسین ماهینی، غلامرضا رضایی، رضا نورمحمدی و چند بازیکن دیگر تهدید کرده اند که اگر رویانیان از این تیم برود اقدام به ترک پرسپولیس خواهند کرد.

به نظر می رسد ظرف چند ساعت آینده مصاحبه این بازیکنان نیز با خبرگزاری های مختلف بر روی سایت های خبری قرار خواهد گرفت.

باید منتظر ماند و دید سرانجامِ سردار سرخپوش در پرپسولیس چه خواهد شد؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com