مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

حاتمي: به خاطر يک نفر به پرسپوليس مي‌روم!


مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: برخي از دوستان در استقلال به آرش برهاني با 100 گل زده وفا نکردند چه برسد به من.


 

فرزاد حاتمي در حال جدايي از استقلال است .

به گزارش فارس ، وي در خصوص جدايي‌اش از استقلال و اتفاقاتي که پيرامون وي در اين تيم رخ داده است، صحبت‌هاي زير را انجام داد.

سرانجام تکليفت چه شد؟

من پنجشنبه با فتح‌الله‌زاده جلسه داشتم و رضايت‌نامه‌ام را گرفتم. به او گفتم که براي سال بعد کي صحبت مي‌کنيم که فتح‌الله‌زاده گفت شنبه با هم جلسه مي‌گذاريم اما آنها با من تماسي نگرفتند و صبح ديروز رسما بازيکن آزاد هستم و با تيم‌هاي مدنظرم صحبت خواهم کرد.

جدايي‌ات سخت نيست؟

من از هواداران استقلال ممنونم و از آنها حلاليت مي طلبم چون خيلي من را تشويق کردند و از آنها عذرخواهي مي‌کنم که چند هفته آخر بدنم آماده نبود چون اصلا با استقلال بدنسازي نکرده بودم و در طول فصل سرماخوردگي سنگيني داشتم اما در کمتر از 6 ماه يک قهرماني آورديم و در کمتر از 20 بازي 10 گل براي اين تيم زدم. در جام باشگاه‌هاي آسيا هم پاس گل دادم و تلاش خود را انجام دادم.

چرا فقط از هواداران تشکر مي‌کني؟

چون آنها خيلي به من لطف کردند و آنقدر به من روحيه دادند که به تيم ملي هم رفتم. فکر مي‌کنم براي آنها جبران کردم چون قهرمان شديم و تا 8 تيم برتر آسيا هم بالا رفتيم اما عده‌اي از دوستان قدر ما را ندانستند و حتي بخاطر زحماتمان يک تشکر خشک و خالي هم نکردند. اين را هم به مردم بگويم کلا 90 ميليون از استقلال پول گرفتم که 20 درصد قراردادم هم نشد و يک پاداش 4 ميليوني و يک 500 دلار از اين تيم دريافت کردم. همه مردم هم مرا حلال کنند.

حالا قرار است به چه تيمي بروي؟

از روز گذشته مذاکراتي را با تيم‌هايي داشتم و هر تيمي که دلم بخواهد مي‌روم. به فتح‌الله‌زاده قول داده بودم تا شنبه جواب هيچ تيمي را نمي‌دهم اما جدايي‌ام از استقلال قطعي است و ديگر انگيزه‌اي براي کار کردن با برخي از آقايان ندارم.

اما قلعه‌نويي هر جايي که مي‌رفت از تو استفاده مي‌کرد؟

زماني که به سپاهان رفتم تا هفته پنجم با 4 گل آقاي گل ليگ بودم سپس توره آمد و من روي نيمکت نشستم در تراکتور هم که بودم روي 80 درصد گل‌ها نقش داشتم و هواداران تراکتور شاهد اين موضوع هستند. دراستقلال هم همه ديدند که چه کار کردم. اما اتفاقاتي که گفتم زياد دور نيست که دوستان فراموش کردند و حرف‌هايي زدند که عجيب و غريب بود.

جريان بالا بردن کاپ قهرماني چه بود که به تو ايراد گرفتند؟

کجاي دنيا چنين اتفاقاتي مي‌افتد؟ آقايان مصاحبه کردند که برخي‌ها لياقت پوشيدن پيراهن استقلال را ندارند، آيا اين حرف است؟من که فرزاد حاتمي هستم دوستان آرش برهاني که آقاي گل است و به او آقاي آرش گل مي‌گويند را با 100 گل زده نخواستند و اول به او گفتند تو را نمي‌خواهيم. دوستان به برهاني وفا نکردند حالا من چه انتظاري داشته باشم؟ بازيکني که حاضر شد براي استقلال هر کاري انجام دهد و چند سال است در اين تيم بازي مي‌کند مثل آب خوردن با او اين برخورد شد حالا من که يک درصد هم احترام نديدم.

شايعه شده که پرسپوليس هم تو را مي‌خواهد؟

دارم به پيشنهاد آنها هم فکر مي‌کنم.

واقعا پيشنهاد جدي داده‌اند؟

اين پيشنهاد مي‌تواند جدي باشد. فقط اين را بگويم به خاطر يک نفر به پرسپوليس مي‌روم. يک نفر دوست ندارد من در استقلال بمانم و من هم مي‌روم. چقدر خوب است که انسان قدرشناس باشد اگر به پرسپوليس رفتم علي دايي در آن نقش دارد چون کار کردن با او افتخار است.

حتما مي‌داني که قاضي را به جاي تو گرفتند؟

محمد قاضي بازيکن شايسته‌‌اي است و اميدوارم به روزهاي خوبش برسد چون او در ذوب آهن خيلي خوب کار مي‌کرد.

اگر اين جابجايي صورت بگيرد، چه انگيزه‌اي داري؟

عملکردها مشخص مي‌شود. مطمئن باشيد به هر باشگاهي بروم جواب اعتماد آن مربي را مي‌دهم ولي خدا کند اگر قاضي گل زد و خوب تحويلش گرفتيم در روزهايي که او موفق به گلزني نشد باز هم تحويلش بگيرند! به او نگويند لياقت پوشيدن پيراهن استقلال را نداري. مي‌ترسم در اين تيم مي‌ماندم و يک وقت گل بزنم و در رختکن بگويند چرا خوشحالي کردي؟

پس در حال جدايي از دوست صميمي‌ات حنيف عمران‌زاده هستي؟

او دوست من است و خاطرات خوبي هم با هم داريم و همچنان با هم به عنوان رفيق مي‌مانيم حتي اگر در تيم رقيب بازي کنم. البته آنجا محسن بنگر هم هست و اگر به پرسپوليس رفتم در مسابقات درون تيمي با هم کري داريم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com