مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 
 
استقلال این روزها پرکارترین تیم در بازار نقل و انتقالات شده است.
 
 
* نظری با استقلال یک ساله بست

محمد مهدی‌نظری که فصل گذشته به عنوان هافبک - مهاجم در تیم فجر شهیدسپاسی شیراز حضور داشت، امروز (سه‌شنبه) به دفتر علی‌فتح‌الله‌زاده رفت و پس از مذاکره با وی با قراردادی یکساله به جمع آبی‌پوشان پیوست.

پیش از این احمد جمشیدیان، هافبک سپاهان اصفهان در فصل گذشته با باشگاه استقلال به توافق بود.

 

* شجاعی در مس ماند

بهترين گلزن مس در ليگ دوازدهم سرانجام با مسوولان اين باشگاه به توافق رسيد تا يك سال ديگر در تركيب نارنجي‌هاي كرمان بازي كند. مصطفي شجاعي با امضاي قرارداد يكساله در مس ماند تا امسال را زير نظر مجتبي تقوي فعاليت كند.

 

* محمدرضایی شاید در تبریز

عباس محمد رضایی که در نیم فصل لیگ برتر به استقلال آمد مورد توجه رسول خطیبی قرار دارد و این بازیکن با مسئولان این باشگاه توافقاتی هم کرده  اما با توجه به قرارداد یک ساله ای که دارد فعلا نمی تواند با تیم تبریزی قرارداد ببندد.به نقل از نامه، قرار است محمد رضایی در صورت دریافت رضایتنامه روز شنبه در تبریز حاضر شده و قراردادش را با گسترش فولاد امضا کند.

 

* تیغ نورد می رود کرمان؟

كاپيتان فصل گذشته آلومينيوم مورد توجه مس كرمان و گسترش فولاد قرار گرفته تا پيراهن يكي از اين دو تيم را به تن كند. محمود تيغ‌نورد كه بازيساز آلومينيوم بود به احتمال فراوان راهي كرمان مي‌شود تا براي مس بازي كند. البته كه هنوز گسترش فولاد هم براي جذب او شانس دارد.

 

* فرکی حاتمی را می خواهد

آرش افشين هنوز به موضوع تمديد قرارداد با فولاد جواب مثبت نداده تا حسين فركي دنبال جايگزيني براي او باشد. مي‌گويند فولاد، فرزاد حاتمي را مي‌خواهد. حسين فركي هم تاييد مي‌كند و از تمايل خود براي جذب مهاجم استقلال پرده برمي‌دارد. البته هنوز مشخص نيست حاتمي در استقلال مي‌ماند يا از اين تيم جدا مي‌شود.

 

* منوچهری بالاخره...

بالاخره امين منوچهري تيم جديدش را انتخاب كرد. مهاجم بلند قامت استقلال در نبم فصل اول ليگ دوازدهم كه در نيم فصل دوم زير نظر منصور ابراهيم زاده در نفت تهران كار كرده بود قرار است دوباره با اين مربي اصفهاني كاركند.منوچهري كه البته دوست داشت به استقلال برود سرانجام به راه آهن پيوست و ديروز قراردادي سه ساله با اين باشگاه امضا كرد.

 

* ترشیز به مس پیوست

مجتبی ترشیز با قراردادی 2 ساله به تیم فوتبال مس کرمان پیوست. این بازیکن سابقه حضور در تیم‌های تراکتورسازی، استقلال اهواز، مس سرچشمه و فجر سپاسی را در کارنامه خود دارد.

این هافبک باتجربه در حالی‌ با قرارداد 2 ساله راهی مس کرمان شده است که سال دوم قرارداد وی با نارنجی‌پوشان توافقی است.

 

* حمودی به سپاهان پیوست

مدیر تیم فوتبال سپاهان از پیوستن علی حمودی به این تیم اصفهانی خبر داد.

رسول خوروش با اعلام خبر پیوستن علی حمودی، بازیکن فصل گذشته استقلال به سپاهان گفت: «برخلاف برخی صحبت‌های مطرح شده در مورد تمدید قرارداد حمودی با تیم استقلال به اطلاع می‌رسانیم که پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر و پایان دیدارهای استقلال در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، در پی مذاکره و توافق با علی حمودی و تایید و مجوز مهران عالی‌پور، مدیر برنامه وی که با این بازیکن تا سال 1393 قرارداد دارد، قراردادی 2 ساله‌ای منعقد شد.»

مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان تصریح کرد: «این بازیکن در روزهای آینده به تمرینات سپاهان اضافه خواهد شد.»

 

* پژمان نوری استقلالی شد

کاپیتان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در فصل گذشته با عقد قراردادی یکساله به استقلال پیوست.

پژمان نوری، هافبک پیشین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، پس از مذاکره با علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال قراردادی یک ساله با این باشگاه به امضا رساند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com