مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 
 
هافبک جدید تیم فوتبال استقلال گفت: «درودگر حقیقت را نمی‌گوید و دروغ زیاد می‌گوید و اینکه گفته پیشنهاد ۷۰۰ میلیونی ملوان را رد کردم، یکی از آنهاست.»
 
 پژمان نوری پس از عقد قرارداد یکساله با استقلال عنوان کرد: «زمانی که با ملوان به مشکل برخوردم دوست داشتم جایی بروم که از لحاظ فوتبالی به من کمک کنند. شرایط را که بررسی کردم استقلال را اینگونه دیدم که می‌تواند به من کمک کند.»

 

وی ادامه داد: «من به فوتبال خود اهمیت می‌دهم و به همین دلیل استقلال را انتخاب کردم. این تیم شرایط خوبی دارد و می‌تواند باعث پیشرفت من شود.»

 

هافبک جدید استقلال در مورد اینکه آیا از پرسپولیس پیشنهاد داشته، گفت: «اول فصل پیشنهادهایی داشتم اما بعد از حضور علی دایی دیگر صحبتی نشد.»

 

نوری در مورد اینکه درودگر مدیرعامل ملوان خبر از رد پیشنهاد 700 میلیون این باشگاه را داده، یادآور شد: «درودگر دروغ زیاد می‌گوید و این هم یکی از آنهاست. شما در این فصل خواهید دید که تیم به کجا می‌رسد. سال گذشته که شرایط خوبی داشتیم در نیم فصل دوم تنها یک برد به دست آوردیم امسال که درودگر تک و تنهاست، و خواهید دید چه نتایجی به دست خواهد آورد.»

 

وی در مورد اینکه هواداران نمی‌گذاشتند از فرودگاه خارج شود، تصریح کرد: «اینگونه که مطرح شده،‌ نبود. من هنگامی که قصد داشتم به تهران بیایم برای لحظاتی درودگر را دیدم او کمی به این موضوع جو داد وگرنه چنین مسائلی نبود که مطرح شده است.»

 

نوری درباره شرایط استقلال خاطرنشان کرد: «شرایط سخت است. استقلال بازیکنان خوبی دارد و باید با آنها رقابت کنیم. من هم از این موضوع استقبال می‌کنم. دوست دارم بجنگم تا کیفیت فوتبالم بهتر شود. وجود رقابت هم باعث پیشرفت من و هم پیشرفت فنی استقلال می‌شود.»

 

وی در مورد اینکه او بازیکن سابق پرسپولیس است و بازی کردن در استقلال برایش دشوار نخواهد بود، ‌گفت: «من 4 سال پیش از پرسپولیس جدا شدم. باید حرفه‌ای به فوتبال نگاه کنیم و تماشاگرانمان هم حرفه‌ای فکر کنند. من با پرسپولیس قهرمان هم شدم اما شرایط طوری رقم خورد که هم اکنون فکر می‌کنم استقلال می‌تواند از لحاظ فوتبالی باعث پیشرفتم شود.»

 

هافبک جدید استقلال در مورد آغاز تمریناتش یادآور شد: «سفری به شمال خواهم داشت تا برای حضور در تهران آماده شوم و تمرینات خود را آغاز کنم. من هم از این بلاتکلیفی خسته شده بودم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com