مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 
 
 
 
شمارش معکوس برای رقابت نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر اصفهان آغاز شده است، چهره شهر تغییر کرده است،دست‌های زیر چانه، فرم عینک‌های در دست و ژست مدبرانه، لبخندها و نگاه به افق روشن همه تبلیغاتی پرمعنا برای انتخابی شایسته است.
 
 
 
 
شمارش معکوس برای رقابت نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر اصفهان آغاز شده است، چهره شهر تغییر کرده و گوشه گوشه شهر تبلیغی از یک کاندیدها را می‎بینیم.

 
تبلیغات کاغذی و مقوایی کوچک جای خود را به بنرهای بزرگ و فانتزی کاندیداها داده است، شهر پر از آلبوم عکس شده، به نحوی که مدل و فیگور عکس‎های کاندیداها بر شعارها و اقدامات برخی از چهره‎ها پیشی ‌گرفته است.

 
دست‌های زیر چانه، فرم عینک‌های در دست و ژست‌های مدبرانه، لبخندها و نگاه به افق روشن کاندیداها سر چهارراه‌ها، خیابان‌ها، میادین، کاندیداها نشان از یک رقابت و شعاری دارد که به مردم شهر بفهمانند که ما با دیگران متفاوت هستیم و با رأی دادن به ما تغییر و تحول جدیدی را در سیمای شهر شاهد خواهید بود.
همه جای شهر بوی انتخابات می‌دهد، هرکسی به هواداری از کاندیدایی مغازه خود را به عکسی مزین کرده است، برخی روش ارسال پیامک، برخی نظرسنجی مکتوب، برخی نظرسنجی تلفنی و برخی با توزیع عکس در اقلام  و اجناس مورد نیاز مردم  از خود تبلیغ کرده است. 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com