مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 
 
تکذیب کناره گیری عارف به نفع حسن روحانی/ روز سرنوشت ساز اصلاح طلبان
 
در حال حاضر نمايندگان دو کانديدا با محوريت محمد خاتمي درحال رايزني با يکديگر هستند و قرار است که جلسه‌اي بين اين افراد تشکيل شود تا در اين باره تصميم گرفته شود. عارف فعلا به فعاليت‌هاي انتخاباتي خود ادامه مي‌دهد و عصر امروز نيز به يزد مي‌رود.

  محمدرضا عارف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری امروز پیش از ترک استان خراسان جنوبی گفت: برخی اخبار مبنی بر کناره‌گیری‌ام به‌نفع روحانی را تکذیب می‌کنم و این حرفها را شایعه می‌دانم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که وی روحانی را اصلاح‌طلب می‌داند یا اصول‌گرا، به تسنیم گفت: این سؤال را از خودشان بپرسید، اما ظاهراً خودش اعلام کرده مستقل آمده است، به روحانی ارادت دارم و وی از دوستان است.
عارف ابراز امیدواری کرد 24 خرداد با حضور همه مردم در صحنه، انتخاباتی پرشور خلق شود.

در چند روز اخیر شایعه هایی درباره انصراف عارف به نفع حسن روحانی منتشر شده است. به نظر می رسد تکلیف استمرار نامزدی عارف در انتخابات ریاست جمهوری تا ستعت 20 فردا مشخص خواهد شد.

رئيس ستاد انتخابات عارف گفت: در حال حاضر نمايندگان دو کانديدا با محوريت محمد خاتمي در حال رايزني با يکديگر هستند و قرار است که جلسه‌اي بين اين افراد تشکيل شود تا در اين باره تصميم گرفته شود.

"جعفر توفيقي" درباره جزئيات ائتلاف "حسن روحاني" و "محمدرضا عارف" اظهار داشت: هنوز هيچ نتيجه‌اي درباره ائتلاف روحاني و عارف حاصل نشده است.

رئيس ستاد انتخابات عارف افزود: در حال حاضر نمايندگان دو کانديدا با محوريت محمد خاتمي درحال رايزني با يکديگر هستند و قرار است که جلسه‌اي بين اين افراد تشکيل شود تا در اين باره تصميم گرفته شود.

وي گفت: عارف فعلا به فعاليت‌هاي انتخاباتي خود ادامه مي‌دهد و عصر امروز نيز به يزد مي‌رود.

بر اساس جدول برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری یازدهم، روز دوشنبه ساعت 20:00 دومین فیلم تبلیغاتی حجت الاسلام حسن روحانی از شبکه اول سیما پخش خواهد شد. شایع شده است که در این فیلم آبت الله هاشمی رفسنجانی از حسن روحانی حمایت کرده است. همین شایعه احتمال انصراف عارف به نفع روحانی را نیز به دنبال داشته است.

در همین حال عباس عبدی اصل شرکت در انتخابات را مهمتر از نتیجه انتخابات می داند. با این حال، او معتقد است اصلاح طلبان در چند روز آینده باید بر روی یک کاندیدا به اجماع برسند.

عبدی شانس حسن روحانی را بیشتر از محمدرضا عارف می داند و امیدوار است که هاشمی و خاتمی در یکی دو روز آینده، تکلیف اجماع کاندیداهای نزدیک به جناح اصلاح طلب را روشن کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com