مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 

نماینده مشهد در مجلس با ببیان اینکه اقدامات حسن روحانی در حوزه امنیت ملی چه در گذشته و چه در ایام انتخابات به شدت زیر سوال است، گفت: شورای نگهبان می‌تواند نسبت به تجدید نظر در صلاحیت همه کاندیداها از جمله حسن روحانی اقدام کند.
خبرگزاری فارس: اقدامات روحانی در ایام انتخابات به شدت زیر سوال است

جواد کریمی قدوسی نم با اشاره به احتمال بررسی مجدد صلاحیت حسن روحانی در جلسه آتی شورای نگهبان گفت: عملکرد آقای روحانی در گذشته و در حوزه امنیت ملی در زمانی که در شورای عالی امنیت ملی بود نزد خواص و کسانی که دسترسی به اطلاعات داشتند و حتی در نزد برخی افراد جامعه به شدت زیر سوال بود.

قدوسی تاکید کرد: در حوادث دیگر مثل فتنه 88 نیز حضور آقای روحانی را در نشست‌ها و اتاق‌های فکر فتنه مشاهده کردیم که به طور کلی عملکرد و رفتار او در این زمینه را زیر سوال برد.

این نماینده مجلس ادامه داد: گرچه شورای نگهبان بنا بر صلاحدید خود در مقطعی وی را تایید صلاحیت کرد اما به نظر ما رفتار و عملکرد آقای روحانی در همین مدت انتخابات و مواضع و روش‌هایی که انتخاب کرد به شدت زیر سوال بود.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال او یکی از مقدس‌ترین جایگاه‌های انقلاب (جماران) را برای میتینگ انتخاباتی انتخاب کرد و شاهد هتک حرمت توسط برخی از طرفداران وی و ابراز شادمانی‌اش بودیم.

کریمی‌قدوسی تاکید کرد: روحانی در بسیاری از موارد دیگر نیز از خط قرمز عبور می‌کند و می‌گوید با کدخدای امروز دنیا یعنی آمریکا مذاکره می‌کنم آن هم مذاکره سیاسی که خط قرمز جمهوری اسلامی است.

وی افزود: اقدامات حسن روحانی در حوزه امنیت ملی چه در گذشته و چه در ایام انتخابات به شدت زیر سوال است و این حق شورای نگهبان است که هنوز انتخابات برگزار نشده در صلاحیت‌های داده شده تجدید نظر کند.

این نماینده مجلس گفت: طبق قانون اساسی زمان مشخصی برای شورای نگهبان تا قبل از برگزاری انتخابات برای بررسی صلاحیت‌ها تعیین نشده است.

کریمی قدوسی ادامه داد: اگر مبانی قانون اساسی برای احراز صلاحیت توسط کاندیدایی زیر سوال رفت که به نظر ما آقای روحانی تمام این مبانی را زیر سوال برده و بر روی آن پا گذاشته شورای نگهبان به لحاظ جایگاه حقوقی و قانونی خود می‌تواند با توجه به اینکه چند روز به اجرای انتخابات مانده نسبت به تجدید نظر در صلاحیت همه کاندیداها از جمله حسن روحانی اقدام کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com