مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 
 
باشگاه استقلال برخلاف رقيب ديرينه اش همچنان كم فروغ در بازار نقل و انتقالات ظاهر شده است.
 
 

* استقلال فهرست مازاد ندارد!
اين جمله‌اي است كه از زبان معاون باشگاه استقلال مي‌‌شنويم آن هم در حالي كه طي روزهاي گذشته اخبار مختلفي در مورد جدايي قطعي 6 آبي‌پوش به گوش مي‌‌رسيد. اما علي اميري معتقد است امير قلعه‌نويي خواستار حفظ تيم فصل قبل شده كه البته اين حرف كمي دور از ذهن به نظر مي‌‌رسد.


* آبي‌پوشان همچنان به دنبال بازگرداندن منتظري
با وجود اينكه پژمان منتظري با باشگاه استقلال تسويه حساب كرده و گفته مي‌‌شود با باشگاه العربي قطر به توافقات نهايي رسيده است، اما مسئولان باشگاه استقلال معتقدند كه هنوز هم مي‌‌شود روي ماندن منتظري حساب باز كرد و قصد دارند پس از بازگشت تيم‌ملي با قطر با او جلسه حضوري داشته باشند.


* نماينده الخريطيات با حيدري ديدار كرد
نماينده باشگاه الخريطيات روز گذشته به اردوي تيم‌ملي در امارات رفت و با آندرانيك تيموريان ديدار داشت اما نكته قابل توجه اينكه نماينده اين باشگاه قطري با خسرو حيدري هم گفتگويي داشت تا در اردوي تيم‌ملي شايعه هم بازي شدن حيدري و آندو به گوش برسد. گفتني است قرارداد هافبك ملي‌پوش استقلال با اين تيم به پايان رسيده است.


* تاميني براي مذاكره با استقلال به تهران آمد
به گفته مسئولان باشگاه استقلال هادي تاميني يكي از بازيكناني است كه در فهرست قلعه‌نويي قرار گرفته و به تهران آمد و با مسئولان باشگاه جلسه‌اي داشت. هادي تاميني با معاون استقلال نشستي را برگزار كرد و قرار شد در صورت توافق مالي با فتح‌الله‌زاده ديدار كند.


* نكونام پس از بازگشت از قطر مذاكره مي‌‌كند
جواد نكونام پس از بازگشت از قطر به همراه تيم‌ملي جلسه‌اي را با فتح‌الله‌زاده برگزار مي‌‌كند. مديرعامل استقلال گفتگوي كوتاهي با اين بازيكن داشت و به او قول داد در اولين فرصت مشكل با باشگاه اوساسونا را بر طرف كند. نكونام هم كه گفته مي‌‌شد در قطر با تيم جديدي، به توافق خواهد رسيد، قول داد اقدامي انجام ندهد و ابتدا با استقلال مذاكره داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com