مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

در ادامه دیدارهای دوستانه فوتبال در سراسر جهان 5 بازی برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه برزیل در ورزشگاه ریو دوژانیرو میزبان انگليس بود که این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید، تیم ملی آمریکا نیز در دیداری در واشنگتون پایتخت این کشور و در حضور 46 هزار تماشاگر با نتیجه 4 بر 3 از میهمان خود آلمان برد و شگفتی ساز شد .

 
 در دیداری حساس تیم فوتبال برزیل در ورزشگاه ریو دوژانیرو میزبان انگليس بود  که این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید،  فرد63 'و  پائولي82 برای برزیل و الكس چامبرلين 76 و وين روني 79 برای انگلیس گلزنی کردند 
 
تیم ملی آمریکا نیز در دیداری واشنگتون پایتخت این کشور و در حضور 46 هزار تماشاگر با نتیجه 4 بر 3 از میهمان خود آلمان برد و شگفتی ساز شد .

 
آمریکا در جشن صدسالگی فوتبال در این کشور توانست برد خوبی به دست بیاورد.

 
آلمان بازی را بهتر آغاز کرد اما آمریکا در دقیقه 13 به گل اول رسید. سانتر عالی گراهام زوسی از سمت راست را جوزی آلتیدور به گل تبدیل کرد.

 
سپس بندیکت هوودس در دقیقه 16 توپ را به مارک-آندره تر اشتگن، دروازه‌بان تیم پاس داد. تر اشتگن نتوانست توپ را کنترل کند و تلاش او برای دفع توپ آن را به تور دروازه رساند.

 
آلمان در دقیقه 52 به گل رسید. مکس کروز تازه‌وارد روی کرنری که خودش به دست آورده بود توپ را ارسال کرد و هایکو وسترمن با ضربه سر گل زد.

 
با این حال نتیجه به سرعت چهار بر یک شد. کلینت دمپسی در دقیقه 60 روی سانتر آلتیدور گل زد، و سپس در دقیقه 64 از پودولسکی – که در نقش هافبک دفاعی بازی می‌کرد - گذشت و با پای چپ گل دوم خود را در فاصله چهار دقیقه به ثمر رساند.

 
کروز در دقیقه 79 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و از پشت محوطه جریمه با شوتی تماشایی گل زد.

 
یولین درکسلر هم در دقیقه 81 گل زد. ضربه سیدنی سم را تیم هوارد دفع ناقص کرد و درکسلر هم فاصله را به حداقل رساند، اما بازی گل دیگری نداشت و آمریکا پیروز شد. البته در دقایق پایانی به نظر می‌رسید خطایی روی نیکولای مولر در محوطه جریمه انجام شده اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.
در ضمن تیم فوتبال اوکراین در کیف برابر میهمان خود کامرون به تساوی بدون گل دست یافت.تیم‌های ملی فوتبال اوکراین و کامرون در دیداری دوستانه به تساوی رسیدند.

 
در مسابقه مهم دیگر تیم فوتبال جمهوری ایرلند موفق شد میهمان خود گرجستان را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد.

 
کئوگ 42، کوکس 48 و رابی کین 77 و 88 برای میزبان گلزنی کردند.

 
در دیدار دیگر آفریقای جنوبی میزبان جام جهانی 2010 که با قهرمانی اسپانیا همراه بود موفق شد لسوتو را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com