مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 
 
مهمترین شایعات نقل و انتقالات / بمب ها به صدا در می آیند
به مهمترین شایعات و اخبار رسمی بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران توجه کنید
 
نفت ، نزهتی را تور زد
نفت تهران امروز قراردادی 2 ساله با پویا نزهتی بازیکن تیم فوتبال ملوان انزلی امضا کرد.نزهتی قبل گفته بود که برای ادامه فوتبال به تهران می آید .

شهاب گردان در آغوش منصور؟

شهاب گردان ممکن است دوباره به تهران بیاید تا این بار زیر نظر مربی مورد علاقه اش منصور ابراهیم زاده کار کند . او که با حضور رحمان احمدی در سپاهان جایی در این تیم ندارد با دریافت رضایتنامه به احتمال زیاد به سورینت (راه آهن) می آید . راه آهنی ها از بین طالب لو یا فرشیدکریمی هم یکی را انتخاب می کنند.

مهرآزما از نفت رفت

محمد حسين مهرآزما هافبك مياني فصل گذشته نفت تهران  از اين تيم چدا شد.مهرآزما  كه در يكي دو فصل گذشته جزو بازيكنان اصلي نفت به حساب مي آمد و بازي هاي تاثيرگذاري در تركيب تيمش انجام داده بود امروز بعد از تسويه حساب مالي با نفت رسما از اين تيم جدا شد.فعلا مقصد بعدي اين بازيكن مشخص نيست اما گفته مي شود وي از دو تيم صنعتي پيشنهاد دارد.


شیرنی سپاهان را تهدید کرد

دعوای پرسپولیس و سپاهان روی موضوع قاسم دهنوی کلید شده است . امروز سعید شیرینی گفت: ما فعلا در رابطه با دهنوی سكوت كرده ایم . او با پرسپولیس مذاكره كرده و با سپاهان قرارداد امضا كرده است.

سرپرست پرسپولیس سپس شروع به تهدید کرد و گفت : اگر ما این اتفاق را پیگیری كنیم سپاهان ضرر می كند ، زیرا دو بازیكن این تیم با ما قرارداد داخلی امضا كرده و بعد به سپاهان رفته اند. البته اگرسپاهانی ها در باره دهنوی حرفه ای عمل كنند و او را بازگردانند، دیگر به آن سه بازیكن كاری نداریم. منظور شیرینی از این سه بازیکن شامل  یعقوب کریمی و رحمان احمدی است  و کی؟

حسین بادامکی از ملوان جدا شد

حسین بادامکی بازیکن مشهدی فصل پیش ملوان از این باشگاه جدا شد . او که  برای دریافت مبلغ قراردادش به این دروآن در می زند ، احتمالا در یک تیم تهرانی به بازی ادامه خواهد داد .

پولادی از پرسپولیس رفت؟

مهرداد پولادی دفاع چپ ملی پوش پرسپولیس اعلام کرد که از پرسپولیس جدا می شود . او به احتمال زیاد به سپاهان خواهد پیوست.

ابراهیم زاده تمدید کرد

مسعود ابراهیم زاده' مهاجم تبریزی تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز در این تیم ماندنی شد.،این بازیكن با حضور در باشگاه قرارداد خود با این تیم را یكسال دیگر تمدید كرد.تاكنون 'مرتضی اسدی' مدافع و سرگروه سه فصل گذشته تراكتورسازی نیز با این تیم یكساله تمدید كرده و حامد لك دروازه بان صبا و محسن دلیر مهاجم گسترش فولاد نیز به عنوان بازیكن جدید به این تیم ملحق شده اند.

نکونام ؛ آقا مجید پشت خطه!

جواد نکونام به شدت مورد درخواست مجید جلالی است . این دو که قبلا با هم قهرمانی ایران را با پاس تجربه کرده اند مذاکراتی جدی با هم داشته اند . جلالی که امروز به تبریز رفته خود پروسه نقل و انتقالات را در باشگاه تراکتور زیر نظر دارد.

مهدی خیری شاید استقلال خوزستان

عبدالله ویسی در استقلال خوزستان دست به کار استخدام مهره های لیگ برتری است . بعد از قرارداد با سهراب بختیاری زاده ،او میلاد میداوودی را می خواهد و در عین حال با مهدی خیری بازیکن این فصل نفت تهران تماس گرفته است .

دستیار رسول از تراکتور

باشگاه گسترش فولاد به دنبال یک گلر تراز اول است و در عین حال مشغول  ترمیم نقاط ضعف خود . به نوشته اوج نیوز غلامرضا باغ آبادی که طی سالهای اخیر به عنوان مربی در تراکتورسازی فعالیت می کرد به کادر فنی تیم گسترش فولاد خواهد پیوست.

سعید دقیقی شاید نفت

سعید دقیقی مهاجم تندو تیز سایپا ، یه احتمال زیاد به باشگاه نفت تهران می رود . دقیقی با گسترش فولاد هم مذاکراتی داشت که به نتیجه خاصی نرسیده است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:نقل و انتقالات , شهاب گردان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com