مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

چند خبر از پرسپوليس


کادر فني و بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس امشب شام ميهمان برادر علي دايي شدند.


 

 تيم فوتبال پرسپوليس براي تشکيل اردويي 10 روزه عازم اردبيل شد، امشب امير عابدزاده که به ايتاليا سفر کرده بود به ساير بازيکنان پرسپوليس اضافه شد و پس از گفت‌وگو با دايي در جمع سرخپوشان حضور پيدا کرد. همچنين امشب بازيکنان پرسپوليس ميهمان برادر علي دايي در اردبيل بودند.

مديران رستوران ضمن خوش‌آمد گويي به پرسپوليسي‌ها جشن کوچکي را براي آنها برپا کردند.

محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس نيز امروز سري به وزارت ورزش زد و با معاونين اين وزارت به گفت‌وگو پرداخت.

مسئولين وزارت ورزش حمايت خود را از رويانيان در فصل جاري اعلام کردند و قرار است به زودي به سرخپوشان نيز کمکي طبق قول مسئولين وزارت انجام شود.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

وداع رسمي ولاتکو با هواداران پرسپوليس


هافبک مقدونيه اي فصل گذشته پرسپوليس رسما با هواداران اين تيم خداحافظي کرد.


 

ولاتکو گروزدانوسکي که در نيم فصل گذشته ليگ برتر به پرسپوليس ملحق شد،در صفحه اجتماعي اش از هواداران پرسپوليس خداحافظي کرد.

به گزارش اوج نيوز، ولاتکو در پاسخ به پرسش يکي از هواداران پرسپوليس مبني بر اينکه آيا احتمال بازگشتش به جمع سرخپوشان وجود دارد يا نه عنوان کرد:متاسفانه خير.

او همچنين در پيام ديگري از روزهاي حضورش در پرسپوليس به نيکي ياد کرد.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بازیکنی که فصل گذشته کمتر در پرسپولیس به کار گرفته شده بود به تیم سابقش پیوست.

به گزارش قدس آنلاین، محمد عاری سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی  درباره آخرین وضعیت نقل و انتقال بازیکنان در این باشگاه اظهار داشت: روز شنبه مذاکرات ما با سیامک کوهنورد نهایی شد و این بازیکن با عقد قراداد یکساله به تیم فجر پیوست.

کوهنورد در پست هافبک میانی بازی می‌کند و سابقه حضور در تیم‌های نفت تهران، برق شیراز و فجرسپاسی را هم دارد.

عاری با اشاره به خریدهای دیگر فجر در روزهای گذشته تاکید کرد: تاکنون بهنام عسگرخانی و فواد آقایی از تیم سنگ آهن بافق، عمار نیک کار از تیم گهر دورود، مهرداد کریمیان از تیم مس کرمان، مصطفی صبری از تیم صنعت نفت آبادان به تیم فوتبال فجر سپاسی پیوسته‌اند.

وی همچنین درباره مهرزاد معدنچی خاطرنشان کرد: معدنچی در تمرینات فجر حضور یافته و پیروانی از او راضی است. ان شاءالله تا چند روز آینده قرارداد این بازیکن هم امضا خواهد شد.

به گفته سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی، این باشگاه تاکنون قرارداد سعید قزل، علیرضا جلیلی، وحید شیخ ویسی، حمید جوکار و محمد صالح خلیل آزاد را تمدید کرده است.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
 
مهاجم اردبیلی پرسپولیس با انتقالش به اروپا به بلاتکلیفی تیمش در جذب یک مهاجم دیگر پایان خواهد داد.
 
 بالاخره و بعد از 5-6 روز دوری از دسترس خبرنگاران ،امروز خبری از  کریم انصاری فرد منتشر شد که می تواند مهمترین خبر بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران باشد.

این بازیکن اردبیلی که از آخرین فهرست تیم ملی خط خورده است در یک ماه گذشته به دلیل تعلل در عقد قرارداد با پرسپولیس و پیوستن به تیم علی دایی سوژه رسانه ها بوده است . با این حال همان طور که پیش بینی می شد این وضع 50- 50 احتمالا تغییر خواهد کرد.

جالب است بدانید انصاری فرد دو خط موبایل دارد که در هفته گذشته دوستان خبرنگارش به هیچ وجه نتوانستند با او تماس بگیرند اما یکی از این دو خط با پیغامگیر آلمانی جواب می داد که نشانه ای بر حضور کریم در این کشور بود.

امروز خبر آمده که کریم با فعالیت و نفوذ محمودرضا فاضلی مدیربرنامه هایش به بوخوم المان خواهد رفت . جایی که فاضلی قبلا مهدوی کیا و محرم نویدکیا را به آنجا برده و وحید هاشمیان هم بهترین دوران فوتبال خود را در آنجا سپری کرده است.

این تیم آبی پوش  آلمانی ، حالا باید در انتظار هجوم هواداران ایرانی به وب سایتش باشد . آنها تشنه حضور و درخشش یک بازیکن ایرانی دیگر در بوندس لیگا هستند و جقدر خوب که این بازیکن انصاری فردی باشد که از نظر سنی و کیفیت بازی می تواند در فوتبال اروپا حرفی برای گفتن داشته باشد.

در صورت انتقال انصاری فر به اروپا پرسپولیس برای تمدید  قرارداد با محمد قاضی دست به کار می شود . البته آنها هنوز نمی دانند این خبر تا چه حد به واقعیت نزدیک است...و ما هم!

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 18 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
پولادي: نبايد ريسک يا عجله کنم

تکليف نهايي مهرداد پولادي براي شروع تمرينات هفته آينده مشخص مي‌شود.

 

 مهرداد پولادي با عقد قراردادي يک ساله در پرسپوليس ماندني شد اما مصدوميت اين بازيکن باعث شد تا به اردوي اردبيل نرود. قرار است ضمن هماهنگي‌هاي انجام شده پولادي هفته آينده با جراح خود جلسه‌اي داشته باشد تا تکليف نهايي اش براي شروع تمرينات مشخص شود.

به گزارش فارس، وي در اين باره به فارس گفت: با توجه به شرايطم نبايد زياد عجله و يا ريسک کنم. بايد قسمت جراحي شده کاملا بهبود يابد تا بتوانم تمريناتم را آغاز کنم.

وي افزود: در جلسه‌اي که هفته آينده برگزار خواهد کرد انشاءالله تکليف همه چيز روشن خواهد شد و مشخص مي‌شود که از چه موقعي با پرسپوليس استارت مي‌زنم.

پولادي ادامه داد: برخي پيش‌بيني‌ها از زمان شروع کارم و يا از دست دادن بازي‌هاي ابتدايي ليگ برتر صحيح نيست و مطمئن باشيد پس از جلسه با جراحم تکليف همه چيز مشخص مي‌شود.


 

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 18 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

باشگاه پرسپولیس ضمن تقدیر از زحمات بازیکنانی که قراردادشان تمدید نشده، اعلام کرد برای صدور رضایت‌نامه این نفرات نهایت همکاری را خواهد داشت. این باشگاه در حالی اسامی بازیکنان جدید به خدمت گرفته را اعلام کرده که نام قاسم دهنوی نیز در بین آنها دیده می‌شود. این بازیکن پس از توافق با پرسپولیسی‌ها راهی اصفهان شد و با سپاهان قرارداد بست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در اطلاعیه این باشگاه آمده است: پس از انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس و پس از لیست ارائه شده از سوی علی دایی اقدامات گسترده ای برای تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته و جذب بازیکنان جدیدی انجام شد و در سایه فعالیت های شبنانه روزی انجام شده با میثم حسینی مدافع نفت تهران، مهرداد کفشگری هافیک راه اهن، قاسم دهنوی هافیک تراکتورسازی، میلاد غریبی هافیک سایپا، عباس زاده آقای گل لیگ دسته اول باشگاه کشور از تیم صنعت ساری و یونس شاکری مهاجم تیم ابومسلم قراردادهایی به امضا رسیده و حضور این نفرات در پرسپولیس قطعی شده است.

همچنین با چند بازیکن لیگ برتری دیگر هم مذاکرات بسیار خوبی انجام شده و مشکل خاصی برای پیوستن آنها به پرسپولیس وجود ندارد که پس از رفع برخی موانع که مشکلی در رسمیت یافتن حضورشان در پرسپولیس ایجاد نمی کند اخبار رسمی پس از عقد قرارداد رسمی متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین در مورد لیست اعلام شده از سوی سرمربی نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته اقدام قانونی لازم به عمل آمده ولی به واسطه برگزاری اردوی های تیم ملی قرارداد چند بازیکن رسما تمدید نشده و قطعا با این نفرات نیز مذاکرات خوبی صورت گرفته و توافقات ابتدایی به منظور تمدید قرار داد حاصل شده است.

در این میان همچون سالهای گذشته جدایی برخی بازیکنان از تیم قطعی شده که برخی از این نفرات به مدت یک یا دو فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارند اما همانطور که پیش از این اعلام شده بود باشگاه به منظور حفظ احترام و شان بازیکنان از اعلام لیست مازاد خودداری خواهد کرد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس مراتب تقدیر خود از زحمات این بازیکنان را اعلام داشته و آمادگی خود برای صدور رضایت نامه این نفرات که زحمات زیادی در فصل گذشته متحمل شده اند را اعلام میدارد و بر اساس تاکید مدیریت باشگاه پرسپولیس رضایت نامه این بازیکنان با نهایت همکاری و بدون هیچ قید و شرطی صادر خواهد شد تا این نفرات برای ادامه فعالیت ورزشی خود با موانعی مواجه نشوند.

باشگاه پرسپولیس ضمن آرزوی موفقیت برای این بازیکنان آمادگی خود برای صدور رضایت نامه را اعلام می‌دارد.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 18 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اخبار کوتاه از پرسپوليس در اردبيل


تمرين نوبت عصر تيم پرسپوليس در ورزشگاه تختي شهر اردبيل برگزار خواهد شد.


 

 تيم پرسپوليس در ادامه روند آماده‌سازي خود در شهر اردبيل صبح امروز در ورزشگاه شهيد صوابي شهر نير تمرينات خود را پيگيري کرد.

محور اصلي تمرينات صبح کار بدنسازي بود که علي دايي بر نحوه تمرينات مولايي با بازيکنان نظارت داشت.

*تمرينات تيم پرسپوليس عصر امروز در ورزشگاه تختي ادامه خواهد داشت و اين تيم کار با توپ را دنبال خواهد کرد.

*طبق هماهنگي‌هاي به عمل آمده روز پنجشنبه يک ديدار دوستانه ميان پرسپوليس و يکي از تيم‌هاي آذربايجان غربي برگزار خواهد شد.

*علي دايي برنامه تمريني پرسپوليس را که تا روز سه‌شنبه در اردبيل ادامه خواهد داشت به بازيکنان ارائه کرد.

*محمدحسين کنعاني بازيکن تيم ملي جوانان امروز به اردوي پرسپوليسي‌ها اضافه شد.

*ميثم حسيني که شب گذشته با مسئولان پرسپوليس به توافق رسيد عصر امروز خود را به علي دايي معرفي خواهد کرد. اين بازيکن در زماني که در تيم استقلال حضور داشت در پست دفاع چپ مهره ثابت پرويز مظلومي بودو حتي در هافبک دفاعي هم بازي مي‌کرد. به نظر مي‌رسد علي دايي به دليل مصدوميتي که پولادي با آن دست به گريبان است و از دو سه هفته ديگر تمريناتش را شروع مي‌کند ميثم حسيني را به خدمت گرفته تا اين خلأ را پر کند. شنيده مي‌شود اميرحسين فشنگچي در ليست علي دايي نيست و بازيکن نيم‌فصل دوم نفت تهران در فصل گذشته به همين دليل در جناح چپ به خدمت گرفته شده است.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
 
مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «انتخاب پرسپولیس به خاطر هدفم بود و هیچ بدی از هواداران استقلال ندیدم.»
 
 سید میثم حسینی در خصوص پیوستنش به پرسپولیس و حواشی که پیرامون این حضور ممکن است رخ دهد، صحبت‌های زیر را انجام داد:


* چطور شد از نفت جدا شدی و به پرسپولیس رفتی؟
- من از پرسپولیس پیشنهاد داشتم و بدون هیچ مشکلی با مسئولان نفت صحبت کردم و از این تیم رفتم.


* صحبت‌های قنبرزاده نسبت به خودت انتقادی بود آن جریان چه شد؟
- در آن قضیه سوءتفاهم به وجود آمده بود و من هم با آقای قنبرزاده صحبت کردم و همه چیز حل شد. خوشبختانه قنبرزاده انسانی با اخلاق است و من هم خوشحالم که در کنار او کار کرده‌ام.


* چطور شد یک استقلالی به پرسپولیس رفت؟
- من فقط به خاطر فوتبالم به پرسپولیس رفتم، البته یک نیم‌فصل هم در نفت تهران بازی کردم و احساس کردم می‌توانم در پرسپولیس پیشرفت کنم، می‌دانم که استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند اما جایی می‌روم که آرامش داشته باشم.


* فکر می‌کنی بتوانی نظر دایی را جلب کنی؟
- تمام تلاشم همین است مطمئنم دایی تلاش تمامی بازیکنان را می‌بیند و من هم با انگیزه شاگرد او شده‌ام.


* فکر دربی فصل آینده و رویارویی با هواداران استقلال را کرده‌ای؟
- من همه فکرهایم را کرده‌ام و به اینجا آمده‌ام. با هر رنگی به زمین بروم هدفم موفقیت است و تلاش می‌کنم خودم را نشان دهم.


* برای هواداران استقلال چه صحبتی داری؟
- فقط می‌توانم بگویم هیچ بدی از آنها ندیدم چه روزهایی که در استقلال سختی کشیده‌ام و چه روزهای خوبی که در کنار آنها داشتم.


* پرسپولیسی‌ها چطور؟
- همانطور که گفتم می‌دانم به تیمی پرهوادار آمدم و تلاش می‌کنم دل آنها شاد شود. خدایی نکرده دوست ندارم کسی از دستم برنجد و با لغزشی کسی را ناراحت کنم.


* فکر می‌کنی پرسپولیس با دایی می‌تواند قهرمان شود؟
- او مربی بزرگی است و شناسنامه فوتبال ایران محسوب می‌شود، من همان دو سال پیش که در استقلال بودم اعلام کردم که علی دایی را دوست دارم و حالا هم می‌دانم که بازگشت او به این خاطر است که می‌خواهد دو سه فصل اخیر را جبران کند و مطمئناً در لیگ برتر و جام حذفی مدعی خواهیم بود.


* و به عنوان سؤال پایانی مهرداد پولادی رقیب توست، کسی که خودش سابقه حضور در استقلال را دارد، رقابت با او را چطور می‌بینی؟
- من و مهرداد رابطه خوبی داریم، نه اینکه حالا این حرف را بزنم پولادی دوست صمیمی مهدی امیرآبادی است و من هم با امیرآبادی خیلی خوب بودم و همیشه با هم در ارتباط بودیم. زمانی که در نفت با پرسپولیس بازی داشتیم با مهرداد گرم برخورد می‌کردم اما حالا فوتبال حرفه‌ای است و هر دو نفرمان برای موفقیت پرسپولیس کمک می‌کنیم. از دروازه‌بان تا فوروارد همه یک رقیب دارند و من هم تلاشم این است که در کنار پولادی رقابت جانانه‌ای داشته باشیم که به سود پرسپولیس باشد.
 

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اضافه شدن یک بازیکن اضافه شدن یک بازیکن

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز به انجام تمرینات هوازی و بدنسازی پرداختند.

 تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 11 در ورزشگاه شهید صوابی شهرستان «نیر» استان اردبیل برگزار شد. 

* بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز به انجام تمرینات هوازی و بدنسازی پرداختند. 

* در این تمرین تمام بازیکنان حاضر در اردو حضور داشتند. محمد حسین کنعانی که در یکی دو تمرین گذشته غایب بود هم به جمع سرخپوشان اضافه شد.

* نکته مهم تمرین و اردوی پرسپولیس در اردبیل حضور پرتعداد تماشاگران اردبیلی است. 

* ورزشگاه شهید صوابی« نیر» با هتل سپید سرعین محل استقرار پرسپولیسی‌ها حدود 15 دقیقه فاصله دارد و سرخپوشان با اتوبوس از هتل به ورزشگاه می‌روند.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

توافق اوليه حدادي‌فر با پرسپوليس


بازيکن تيم فوتبال ذوب‌آهن با مسئولان باشگاه پرسپوليس به توافق اوليه رسيد.


 

 مسئولان باشگاه پرسپوليس با قاسم حدادي‌فر به توافقات اوليه رسيدند اما صحبت‌هاي نهايي پس از بازگشت تيم ملي از قطر موکول شده است تا نظر باشگاه ذوب‌آهن در اين باره گرفته شود و همچنين صحبت‌هاي نهايي با اين بازيکن صورت بگيرد.

تيم ملي هم‌اکنون در دوحه به سر مي‌برد تا امشب ساعت 20 و 45 دقيقه به مصاف قطر برود.

به گزارش فارس، همچنين يکي ديگر از دغدغه هاي پرسپوليس حفظ سيد جلال حسيني است. اين بازيکن که اکنون همراه تيم ملي در دوحه به سر مي برد، توافقات اوليه خود را با رويانيان در امارات انجام داده اما از باشگاه درخواست کرده نظر نهايي خود را بعد از سه بازي تيم ملي بگويد.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مدافع - هافبک فصل پیش پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم برای یک فصل دیگر تمدید کرد.
به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، مهرداد پولادی که در چند روز گذشته اعلام کرده بود سال آینده بازیکن پرسپولیس نیست، قراردادش را با این تیم به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

پولادی بارها از مشکلاتی که با برخی مسئولان پرسپولیس داشته سخن گفته بود اما ظاهرا این مشکلات برطرف شده که او حاضر به تمدید قرارداد برای یک فصل دیگر شده است.

مهرداد پولادی بیشتر بازی‌های فصل گذشته پرسپولیس را به علت مصدومیت از دست داد.
 
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
 
درحالی که پرسپولیس اردوی آماده سازی اش را در اردبیل آغاز کرده ، رویانیان همچنان تلاش می کند تا تیم علی دایی را کامل کند.
 
 محمد رویانیان در حاشیه سفر خود به دوبی با جلال حسینی برای ماندن در پرسپولیس به توافق رسید. مدیر قرمزها که به اردوی تیم ملی رفته بود در این سفر توانست مدافع شمالی تیمش را قانع کند در این تیم بماند. پیش از این محسن بنگر هم برای ماندن در تیم علی دایی به توافق رسیده بود و به این ترتیب به احتمال فراوان همه اعضای دفاعی پرسپولیس سال قبل باز در این تیم می مانند. به این ترتیب ، با ماندن هر 4 دفاع اصلی قرمز ها در این تیم ، شجاع خلیل زاده جوان که به این تیم پیوسته بود ، قرارداد داخلی اش را ثبت نمی کند و به احتمال فراوان برای سال بعد به اصفهان می رود. البته هنوز تا آغاز به کار رسمی بازار نقل و انتقالات بازیکنان بارها بین تیم های مختلف می گردند و می گردند!
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
 
شکار استقلال در تور پرسپولیس؟/ نظری پول می‌خواهد
مهاجم جدید استقلال با وجود توافق هنوز قراردادی با این تیم امضا نکرده است.
 
 محمد مهدی نظری بازیکن تیم فجر سپاسی که با استقلالی ها مذاکره کرده و به توافق رسیده است مد نظر باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و بعید نیست آبی ها را دور بزند.

نظری که هنوز قراردادی با استقلال امضا نکرده فقط به صورت شفاهی با این تیم توافق کرده و اعلام کرده نیمی از مبلغ قرارداد خود را نقدا می خواهد.

نظری در حالی که با قلعه نویی صحبت کرده این روزها پرسپولیسی ها را هم مشتری خود می بیند.

او در تماس با استقلالی ها اعلام کرده فقط چند روز دیگر منتظر می ماند و پس از آن با گزینه های دیگر مذاکره می کند.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
محمد رویانیان می‌گوید در مورد علی کریمی از اصول خود عقب‌نشینی نمی‌کند.
 
رویانیان که به امارات رفته، دیروز به اردوی تیم ملی هم سر زد. هواداران پرسپولیس که او را دیده بودند، از مدیرعامل پرسپولیس در مورد علی کریمی و احتمال بازگشت او پرسیدند که رویانیان گفت: «من روی اصولی که دارم می‌ایستم. باشگاه مهمتر از بازیکن است.» هواداران دوباره اصرار کردند و از او خواستند که کریمی را به پرسپولیس برگرداند اما رویانیان گفت: «من از اصولم عقب نمی‌نشینم. کریمی بازیکن بزرگی است، اما پرسپولیس مهم‌تر است.»

رویانیان بعد از تمرین تیم ملی جلسه‌ای هم با محمدرضا خلعتبری داشت. گفته می‌شود خلعتبری در لیست خرید علی دایی قرار دارد.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
لیست بازیکنانی که برای فصل آینده مدنظر دایی قرار ندارند، اعلام شد.
 
 علی دایی که قصد دارد چندین بازیکن جدید به جمع قرمزها اضافه کند، لیست بازیکنان مازاد را نیز به باشگاه ارائه کرده است.

در فهرست دایی نام نفراتی مثل مهرزاد معدنچی، عادل کلاه کج، میثم نقی زاده، اسماعیل زاده، ولادتکو و امیرحسین فشنگچی دیده می شود ضمن اینکه علی کریمی نیز جایی در تیم آینده ندارد.

چهار بازیکن اول این فهرست یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارند.

سرمربی پرسپولیس هنوز نظر نهایی خود را در مورد مارکو پروویچ اعلام نکرده است و در صورتی که نتواند بازیکنان موردنیاز خود را جذب کند، قرارداد این هافبک صربستانی تمدید می شود.

از سوی دیگر از بین محمد قاضی و کریم انصاری فرد تنها یک مهاجم در پرسپولیس خواهد ماند که با توجه به دوستی دیرینه دایی و انصاری فرد، قاضی شانس کمتری دارد.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:لیست فروش پرسپولیس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
دایی قربانی جدید سردار!

 سردار تزلزل و بی ثباتی! بهترین لقبی که می توان به مدیرعامل پرسپولیسی‌ها داد. مدیر عاملی که شیوه مدیریتی اش به هیچ وجه نشانی از روحیات نظامی گذشته ندارد و از کوچکترین ثبات و چارچوب تعریف شده ای برخوردار نیست. برای اثبات این ادعا به صحبت اخیر علی کریمی اشاره می کنیم:"رویانیان حرف هایش به ساعت نمی کشد و خودش تکذیب می کند."

 محمد رویانیان خیلی زود پیشینه خودش را فراموش کرد و غرق در مرام و مسلک فوتبالی ها شد و با آن خو گرفت. مرام و مسلکی که کمتر پایبند به اصول و قوانین است و بر حسب اتفاقات و سلایق شخصی تغییر می کند! درست به مانند آنچه در طول دوره مدیریتی محمد رویانیان در پرسپولیس رقم خورده و انواع و اقسام تصمیمات مقطعی و بی ثباتی ها را در کارنامه مدیرعامل سرخ ها ثبت کرده است.

سردار رویانیان که خیلی زود ادبیات فوتبالی ها را یاد گرفت، با این وعده و وعید که پرسپولیس جهانی را می سازد و این تیم پرطرفدار پایتخت را به جایگاه واقعی اش می‌رساند، ورودی حماسی به باشگاه پرسپولیس داشت و با صرف هزینه های هنگفت در راستای اهداف رویای اش قدم برداشت. قدم هایی که خیلی زود متزلزل شد و پرسپولیس را به سمت بیراهه سوق داد.

کمتر کسی حمایت های بی چون و چرای مدیرعامل پرسپولیس از مانوئل ژوزه را فراموش کرده است. حمایت هایی که گفته می شد تا پایان فصل صورت می گیرد و در بدترین شرایط پرسپولیس هم کمرنگ نمی شود. تصمیم احساسی و غیر منطقی که باعث شد، پرسپولیس پله های نزولی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد و تا رده های انتهایی جدول پایین برود!

این شرایط تا جایی پیش رفت که پرسپولیس را رفته رفته به یکی از کاندیداهای سقوط معرفی می کرد! اما قبل از این اتفاق محمد رویانیان بالاخره دست از حمایت های غیر منطقی و حماسی خودش برداشت و یحیی گل‌محمدی را به عنوان فرشته نجات پرسپولیس به تور انداخت. مربی جوانی که با لقب امپراطور آمد و با کنایه "بی تعصب" از سوی هواداران بدرقه شد!

این در حالی بود که محمد رویانیان بارها و بارها از قرارداد یک فصل و نیمه یحیی صحبت به میان آورده بود و لیگ سیزدهم را میدان اصلی برای جولان دادن گلمحمدی تصویرسازی کرده بود. اما عدم ثبات مدیریتی و حماسی بودن تصمیمات رویانیان، دامن یحیی را هم گرفت و پرونده همکاری اش با پرسپولیس را مختومه کرد.

و حالا نوبت به علی دایی رسیده! منتقد درجه یک مدیران سیاسی حاضر در عرصه فوتبال که حتی از جواب سلام دادن به رویانیان هم امتناع می کرد و بارها و بارها علیه مدیرعامل پرسپولیس موضع گیر کرد و مصاحبه های آتشینی را انجام داد. اما با زمینه سازی که رویانیان و تیم مدیریتی اش برای بازگشت دایی به پرسپولیس انجام دادند به یکباره زندگی شیرین شد و تصویر شال انداختن دایی بر گردن رویانیان در آرشیو کاری او ثبت شد!

اتفاقی که در خوش بینانه ترین حالت هم تصور وقوع آن نمی رفت اما مدل مدیریتی رویانیان و عدم ثبات در تصمیات او، زمینه شکل گیری اش را فراهم کرد تا یکبار دیگر شاهد جملات احساسی و حماسی مدیرعامل پرسپولیس باشیم. از جمله اینکه تا پای قهرمانی و کسب جام با دایی پیش می رویم! قطعا گذر زمان و شروع رقابت های لیگ سیزدهم، میزان پایبندی به این ادعا را ثابت می کند. ادعایی که نمونه کوچکی از ادعاهای حباب گونه مدیرعامل پرسپولیس است و بعید به نظر می رسد سرانجامی متفاوت با آنچه تا به اینجا اتفاق افتاده داشته باشد!

باید پذیرفت که عدم ثبات در مدل مدیریتی رویانیان و تصمیمات او که چالش های فراوانی را در پی داشته، بزرگترین عامل ناکامی و تزلزل سرخ های پایتخت بوده و بدون شک پرسپولیس و رویانیان را دست در دست هم به سمت ناکامی و نزول سوق می دهد! فراموش نکنیم که مسافر جدید قطار جهنمی سرخ ها علی دایی است و شاید سرنوشتی مشابه با دو فصل پیش انتظار او را بکشد!

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
همه پرسپولیسی ها در انتظار تمدید قرارداد انصاری فرد هستند.
 
 

یکی از بازیکنان پرسپولیس که تصور می شد بعد از آمدن دایی خیلی سریع برای ماندن به توافق برسد و قراردادش را تمدید کند کریم انصاری فرد بود.

 

به طوری که دایی بلافاصله بعداز توافق با رویانیان به او اعلام کرد تمدید با انصاری فرد، نوری و غلامرضا رضایی را در اولویت قرار دهد. بعد از این، مذاکرات بین انصاری فرد و پرسپولیس به همین منظور انجام شد اما همه چیز آن طورکه تصور می شد پیش نرفت.

 

کریم انصاری فرد برای پرسپولیس دو شرط گذاشت که به مسائل مالی مربوط می شد. او اعلام کرده 30 درصد مبلغ باقیمانده از قرارداد فصل قبل خود به علاوه 30 درصد از قرارداد جدیدش را می خواهد و همین مساله باعث شده تا فعلا با باشگاهش به تفاهم نرسد.

 

از طرفی او منتظر است تا ببیند تکلیف محمد قاضی با پرسپولیس چه خواهد شد و شایداگرقاضی بماند کریم تصمیم دیگری بگیرد.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
دروازه بان تیم استقلال برای رفتن به پرسپولیس با تردید روبرو شد.
 
 

جام ورزشی؛ سید مهدی رحمتی در سال های گذشته هم از پرسپولیس پیشنهاد داشته اما شنیده می شود او گزینه اصلی علی دایی برای حضور درون دروازه سرخپوشان است.

 

رحمتی در آخرین صحبتی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته به آنها گفته برای پیشنهادی که داده اند استخاره گرفته و خوب درنیامده است. دروازه بان استقلال به پرسپولیسی ها گفته کمی صبر کنند تا او در روزهای آینده تصمیم نهایی اش را بگیرد.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:مهدی رحمتی ,تیم استقلال ,دروازه بان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:ثبت قرارداد علی دایی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با تصمیم مسئولان باشگاه پرسپولیس و علی دایی، امروز مذاکرات با نیلسون از سر گرفته می‌شود.
 پس از مشکلاتی که روز گذشته در باشگاه پرسپولیس بین نیلسون و مسئولان این باشگاه پیش آمد، دروازه‌بان برزیلی سرخپوشان در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفت اما پس از صحبت‌های انجام شده در حاشیه تمرین دیروز، نظر دایی و مسئولان باشگاه پرسپولیس عوض شد و امروز دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس با علی دایی مذاکرات خود را از سر خواهد گرفت تا پیوستنش به سرخپوشان قطعی شود.

گفتنی است دایی نظر مساعد خود را نسبت به این دروازه‌بان اعلام کرده است.
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:نیلسون, علی دایی, دروازه‌بان برزیلی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رويانيان: 5 بازيکن ليست دايي را جذب کرديم


مديرعامل باشگاه پرسپوليس در تمرين امروز گفت: 5 بازيکن از ليستي که دايي داده است را جذب کردم.


 

 محمد رويانيان در حاشيه تمرين امروز پرسپوليس در مورد مراسم معارفه علي دايي گفت: مراسم بسيار خوبي بود و همه سنگ تمام گذاشته‌اند. روزنامه‌ها و رسانه‌ها استقبال خوبي کرده‌اند و همه به همراه هواداران سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش فارس، وي در مورد برنامه‌هاي علي دايي گفت: خوشبختانه دايي قبل از سفرش با من ديدار داشت و پس از دريافت ليست بازيکنان نقطه‌نظرات خود را ارائه کرد. او بعد از حدود 48 ساعت برنامه‌هاي اردو و تک‌تک خواسته‌هايش را ايميل کرد و ليست نفراتي که مي‌خواهد و آنهايي که بايد بروند ارائه داد.

رويانيان ادامه داد: همانطور که مي‌بينيد در حاليکه هيچ کس کارش را شروع نکرده تمرينات پرسپوليس آغاز مي‌شود. دايي چند ساعت است که از مسافرت بازگشته اما بر سر تمرينات حاضر شده است. من با مربياني مثل ژوزه، دنيزلي، استيلي و گل‌محمدي کار کرده‌ام و چنين دقتي را تا کنون نديده بودم.

مديرعامل پرسپوليس در مورد بازيکناني که دايي مي‌خواهد خاطرنشان کرد: 8-9 بازيکن ليگ برتري را دايي اسم داده که تا کنون 5 تاي آنها را جذب کرديم که تنها سه چهار نفر باقي مانده‌اند.

وي در مورد اينکه آيا اسمي از آنها مي‌برد، عنوان کرد: اسم نمي‌برم و به اين خاطر دليل دارم تا 24 ساعت آينده همه چيز را بيان خواهم کرد.

رويانيان در مورد سرپرست پرسپوليس عنوان کرد: سرپرست طي 48 ساعت آينده مشخص مي‌شود.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:رويانيان,ليست دايي, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

علي‌عسگر به پرسپوليس بازگشت


حميد علي‌عسگر با نظر دايي به تيم فوتبال پرسپوليس بازگشت.


 

 به گزارش فارس، حميد علي‌عسگر هافبک فصل گذشته تيم فوتبال راه‌آهن با نظر علي دايي به مدت دو سال به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:علي‌عسگر,بازگشت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

قاضي با پرسپوليس به توافق اوليه رسيد


محمد قاضي پس از جلسه امروز بعدازظهر با رويانيان با او به توافق اوليه رسيد.


 

 به گزارش فارس، محمد قاضي مهاجم تيم پرسپوليس بعدازظهر امروز با رويانيان ديدار کرد و با او براي امضاي قرارداد به توافقات اوليه رسيد. البته قاضي دو شرط دارد تا قرارداد نهايي خود را امضا کند که گفته مي شود بحث مالي در شرط‌هاي او جايي ندارد.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:قاضي,پرسپوليس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش اولين تمرين پرسپوليس با حضور دايي


تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که هواداران اين تيم از رويانيان در خصوص آخرين وضعيت کريمي سؤالاتي داشتند.


 

 اولين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس در فصل جاري با حضور علي دايي از ساعت 20 امشب در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار شد.

در اين تمرين که دايي با استقبال 3 هزار نفري هواداران روبرو شد حاشيه‌هايي داشت که در زير مي‌خوانيم.

* علي دايي پس از نشست مطبوعاتي در شرايطي به سمت زمين ورزشگاه درفشي‌فر آمد که هواداران اين تيم به استقبال او رفته بودند و خيابان‌هاي منتهي به ورزشگاه درفشي‌فر را بسته بودند. هواداران با ديدن دايي به سمت خودروي او رفتند.

پس از گذشت نيم ساعت دايي با کمک ليدرهاي باشگاه وارد ورزشگاه شد و کار خود را آغاز کرد. حدود 3 هزار هوادار پرسپوليس با ديدن دايي با شعارهايي از رويانيان تشکر کرده و عليه فتح‌الله‌زاده شعار دادند. آنها همچنين با ساختن شعارهايي مختلف حضور دايي در پرسپوليس را جشن گرفتند و حتي سرود قهرماني خواندند.

دايي پس از ورود به ورزشگاه ابتدا دو دست خود را بالا گرفت و با کلمه يا زهرا وارد ورزشگاه شد و سپس به رختکن پرسپوليس رفت و جلسه‌اي با بازيکنان برگزار کرد. در مرحله بعدي حدود ساعت 20 ابتدا بازيکنان به داخل زمين آمدند و سپس علي دايي نيز با بوسه زدن به چمن ورزشگاه درفشي‌فر وارد زمين شد.

* پيشکسوتاني مانند سيد عليخاني، پنجعلي،‌ آشتياني و هلالي در تمرين امروز حضور داشتند.

* توسط مسئولان باشگاه پرسپوليس در بدو ورود دايي به داخل زمين زير پاي او سه راس گوسفند و يک راس گاو قرباني کردند.

* يکي از ليدرهاي باشگاه پرسپوليس در همين هنگام ياد پدر علي دايي کرد و همه براي آمرزش روح او فاتحه و صلوات فرستادند.

*هواداران پرسپوليس با ديدن رويانيان، سراغ علي کريمي را مي‌گرفتند تا از وضعيت او باخبر شوند اما رويانيان خطاب به هواداران گفت «دل پري دارم خواهش مي‌کنم نگذاريد همه حرف‌ها را بزنم».

* دايي و دستيارانش شامل غلامپور، فروزاني، دايي، منافي، باقري و مولايي با لباس قرمز در تمرين امروز حضور پيدا کردند. البته باقري هم‌پاي ساير بازيکنان به تمرين پرداخت.

* هواداران پرسپوليس از رويانيان مي‌‌خواستند تا سريع‌تر پرويز دهنوي و کار پيوستن خلعتبري به پرسپوليس را مهيا کنند که رويانيان نيز به آنها مي‌گفت تمام سعي خودم را براي جذب بهترين‌ها انجام مي‌دهم و اميدوارم کم نياورم.

* بازيکنان پرسپوليس و دايي در بدو ورود به زمين از زير قرآن رد شدند.

* به دليل اينکه تمرين پرسپوليسي‌ها ديرتر شروع شد، سرخپوشان مجبور شدند تا دقايقي از تمرين خود را زير نور برگزار کنند. البته دايي نيز هر چند دقيقه يک‌بار به خاطر تشويق هواداران به سمت آنها مي‌رفت و از آنها تشکر مي‌کرد.

* در يکي دو صحنه به دليل ازدحام شديد مردم، هواداران براي خوش و بش با دايي روي يکديگر ريختند که خوشبختانه مشکلي براي کسي پيش نيامد.

* يکي از نکات جالب تمرين حضور يکي از ليدرها بود که قبلا با علي دايي مشکلاتي داشت. اين ليدر سعي کرد تا امروز به هر طريقي شده با دايي آشتي کند.

* در تمرين امروز پرسپوليس 10 بازيکن حضور داشتند. نوروزي، کفشگري،‌ نورمحمدي، علي‌عسگر، حقيقي، غريبي،‌ کنعاني، آقاي گل ليگ آزادگان و دو بازيکن ديگري که قرمزپوشان از ليگ يک گرفتند در تمرين امروز حضور داشتند.

* دايي در حاشيه تمرين امروز بارها با بازيکنان به صورت اختصاصي به گفت‌وگو پرداخت.

* برخي از خبرنگاران و افرادي با لباس غير ورزشي در هنگام ورود دايي به زمين قصد داشتند دنبال او داخل زمين بروند اما دايي از تمام آنها خواست زمين بازي را ترک کنند.

 

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب: تمرين پرسپوليس,حضور دايي, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حاشيه تمرين پرسپوليس


علي دايي در تمرين امروز به عادل کلاه‌کج اجازه تمرين نداد.


 

 تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که بازيکنان اين تيم طبق هماهنگي‌هاي قبلي به تمرين پرداختند اما عادل کلاه‌کج نيز بازيکني بود که قصد داشت تا با پرسپوليس تمرين کند اما هنگامي که او قصد تعويض لباس را داشت با جواب منفي دايي روبه‌رو شد و دايي به وي اعلام کرد چون در ليست وي نيست با پرسپوليس تمرين نکند.

همچنين يکي از سوژه‌هاي تمرين امروز سؤال متعدد هواداران از رويانيان در خصوص کريمي بود که رويانيان نيز با صحبت‌هايي که با هواداران انجام داد حضور اين بازيکن را در پرسپوليس منتفي دانست.

وي به هواداران مي‌گفت به جاي اين سؤال‌ها دايي و پرسپوليس را حمايت کنيد تا اين تيم بتواند امسال در آرامش قهرمان شود.


 

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:حاشيه تمرين پرسپوليس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرپرست پرسپولیس مشخص شد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از نظر مثبت علی پروین برای سرپرستی او در پرسپولیس خبر داد.

 

به گزارش قدس آنلاین، محمد پنجعلی درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به وی برای پذیرفتن پست سرپرستی تیم فوتبال این باشگاه گفت: سه روز پیش با رویانیان صحبت کردم و قرار شد که در یک جلسه صحبت‌های نهایی را در این مورد انجام دهیم.

وی که در حال حاضر در دوره مربی‌گری فوتبال در آکادمی ملی فوتبال حضور دارد ادامه داد: تا 16 خرداد درگیر این کلاس هستم و باید به صورت شبانه‌روزی در اردو باشم بنابراین جلسه‌ام با رویانیان احتمالا در کمپ تیم‌های ملی صورت می‌گیرد.

پنجعلی در پایان بخت خود را برای رسیدن به پست سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس بسیار زیاد دانست: ان‌شاءالله توافق لازم صورت می گیرد. به هر حال اعضای کمیته فنی باشگاه از جمله آقای پروین به من گفتند که به عنوان سرپرست پرسپولیس می‌توانم بیشتر مثمر ثمر باشم.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:سرپرست,پنجعلی,پرسپولیس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مسئولان باشگاه دیناموکیف اوکراین پیشنهادی وسوسه‌انگیز به پرسپولیسی‌ها برای جذب رضا حقیقی دادند.
به گزارش مشرق به نقل از فارس، عملکرد خوب رضا حقیقی با پرسپولیس و فجر سپاسی در لیگ برتر و بازی قابل قبول او مقابل عمان در دیداری دوستانه باعث شد تا مسئولان دیناموکیف اوکراین پیشنهادی وسوسه‌انگیز برای جذب این بازیکن به محمد رویانیان بدهند.

پرسپولیسی‌ها با این پیشنهاد فعلا مخالفت کرده‌اند و قرار است ظرف روزهای آینده تکلیف نهایی این بازیکن مشخص شود.
 
نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:دیناموکیف اوکراین-رضا حقیقی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرمربی پرسپولیس در پی جذب یکی از بازیکنان شناخته شده در لیگ دسته اول است.

به گزارش نامه، علی دایی قصد دارد یک هافبک دفاعی جدید به پرسپولیس منتقل کند ولی تلاش می کند سهمیه لیگ برتری را به این خرید اختصاص ندهد.

سرمربی قرمزها عملکرد هافبک دفاعی های چند تیم لیگ دسته اولی را بررسی کرد و در نهایت گزینه ای نسبتا سرشناس که سابقه حضور در لیگ برتر را دارد نظر وی را جلب کرد.

مذاکرات اولیه در این خصوص انجام شده ولی هنوز نتیجه ای نداشته چرا که این بازیکن با تیمش قرارداد دارد.

این بازیکن سابقه حضور در تیم ملی امید را نیز دارد.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:هافبک دفاعی-لیگ دسته اول, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
 
در کادر فنی جدید پرسپولیس دو بازیکن سابق استقلال حضور دارند.
 
 
معرفی دستیاران علی دایی در پرسپولیس انتقادهایی را در پی داشته است.

حضور برادر علی دایی که سابقه زیادی در فوتبال ایران ندارد تنها موردی نیست که باعث انتقاد شده و انتخاب بازیکنان سابق استقلال نیز خبرساز شده است.

بسیاری گمان می کنند بهزاد غلامپور دروازه بان سابق استقلال تنها دستیار دایی است که سابقه بازی کردن برای تیم رقیب را دارد اما یکی دیگر از دستیاران دایی نیز چنین شرایطی دارد.

رضا فروزانی نیز از پیشکسوتان استقلال محسوب می شود و مدتی در آکادمی این باشگاه فعالیت می کرد.

وی حتی در یک دربی نیمه تمام (بازی دوستانه بزرگداشت علی دانایی فر در سال 58 که به خاطر هجوم تماشاگران به داخل زمین نیمه تمام ماند) نیز مقابل پرسپولیس بازی کرده است.

 

شایان ذکراست، این مساله باعث انتقاد شدید برخی پیشکسوتان پرسپولیس شده است.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:بهزاد غلامپور-علی دانایی فر , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
 
گزینه مد نظر پرسپولیس به برای قرارداد به باشگاه استقلال دعوت شد
باشگاه استقلال مذاکره با بازیکنان فصل گذشته را برای تمدید قرارداد شروع کرد.
 
 
با توجه به در پیش بودن فصل نقل و انتقالات و حساسیت زیاد فصل آینده برای آبی ها، مذاکره برای تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته آغاز شده است.

بر این اساس علی حمودی اولین بازیکنی است که از طرف مسئولان استقلال برای مذاکره و تمدید قرارداد دعوت شد.


حمودی اخیرا در مصاحبه ای از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای جذب خود خبر داده بود.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:استقلال-علی حمودی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مهاجم و مدافع پرسپولیس پس از توافق نهایی با مسئولان باشگاه پرسپولیس، قراردادشان را با این تیم تمدید کردند.
هادی نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از توافق با مسئولان این باشگاه قراردادش را به مدت ۳ فصل دیگر با تیم فوتبال پرسپولیس تمدید کرد.

از سوی دیگر رضا نورمحمدی مدافع تیم پرسپولیس هم پس از نشست با مسئولان پرسپولیس، قراردادش را به مدت ۲ فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

پیش از مهرداد کفشگری، میلاد غریبی و محمد عباس‌زاده نفراتی هستند که با پرسپولیس قرارداد بسته‌ و محمد نوری هم قراردادش را با این تیم تمدید کرده‌ بود.

 

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:نوروزی-قرارداد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
انتقادهواداران قرمزها از انتقال یک استقلالی به پرسپولیس
انتخاب بهزاد غلامپور به عنوان مربی دروازه‌های پرسپولیس انتقاد هواداران این تیم را در پی داشته است.
 
 
علی دایی که پیش از این سابقه همکاری با محمدعلی یحیوی در پرسپولیس را داشت این بار بهزاد غلامپور را به عنوان مربی دروازه بان های کادر جدیدش انتخاب کرده است.

حضور غلامپور بیش از یحیوی واکنش هواداران پرسپولیس را در پی داشت و اعتراض خود را اعلام کردند.

هواداران پرسپولیس با تاکید بر اینکه علی دایی به عنوان یکی از اسطوره های پرسپولیس انتخاب مناسبی برای هدایت این تیم است، به دستیاران وی از جمله محمد دایی، رضا فروزانی(بازیکن سابق استقلال) و خصوصا بهزاد غلامپور معترض شده اند.

آنها در پیام هایی خطاب به مدیرعامل باشگاه خواسته اند یکی از دروازه بان های قدیمی و متعصب پرسپولیس جانشین غلامپور شود و گزینه اولشان نیز احمدرضا عابدزاده است.

بعید به نظر می رسد با توجه به تاکید دایی، رویانیان توجهی به این خواسته هواداران تیمش داشته باشد.

نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:پرسپولیس-هواداران-بهزاد غلامپور , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com