مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی نتوانست در انتخابات حضور داشته باشد، اما می‌توان برنامه‌های وی را که در دو سطح استراتژی توسعه و تاکتیک اعتدال است، از طریق روحانی پیگیری کرد.

غلامعلی دهقان سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه حزب متبوعش از کاندیداتوری حسن روحانی حمایت خواهد کرد، گفت: شورای مرکزی حزب اعتقاد دارد به علت آنکه شرایط جامعه به سمت جریان میانه پیش رفته و این جریان می‌تواند در عرصه انتخابات مهمی همچون ریاست‌جمهوری نقش ایفاء کند، روحانی از گزینه های اصلی رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری است.

"جریان میانه، معتقد است استراتژی کشور در مرحله تمدن سازی باید بر اساس پیشرفت و توسعه باشد تا از این طریق ایرانیان بتوانند الگویی از تمدن اسلامی را به منصه ظهور برسانند، در همین راستا پیشرفت و توسعه برگرفته از لوازمی است که مهمترین آن، تعامل مثبت با دیگر کشورهای جهان است".

وی با انتقاد از سیاست‌های خارجی دولت نهم و دهم و طرح مساله هلوکاست در سازمان ملل انتقاد وارد است، افزود: ما به رئیس جمهوری نیاز داریم که بتواند ضمن حفظ عزت نظام با دو عنصر حکمت و مصلحت منافع ملی را تامین و با درایت از تحریم‌های بیشتر جلوگیری کند.

 سخنگوی حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: رئیس جمهور آینده باید ضمن برقرار کردن تعامل خوب با جهان ،ثبات مدیریت در داخل کشور را ایجاد کند تا مشکلات کنونی برطرف شود. از این رو حزب اعتدال و توسعه معتقد است حسن روحانی می‌تواند با تدبیر، امیدها را برای ایرانیان زنده نگه دارد. حزب در این سه هفته تمام تلاش خود را برای تبیین شرایط کنونی کشور و معرفی گزینه مورد حمایت خود انجام خواهد داد.

دهقان خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی نتوانست در انتخابات حضور داشته باشد، اما می‌توان برنامه‌های وی را که در دو سطح استراتژی توسعه و تاکتیک اعتدال است، از طریق روحانی پیگیری کرد.

وی با بیان اینکه گزینه جریان میانه در انتخابات از  اقبال خوبی برخوردار شده است، تصریح کرد: اگر روحانی در مرحله اول کار را یکسره نکند، یکی از دو گزینه اصلی مرحله دوم انتخابات خواهد بود.چرا که جامعه نیاز به اعتدال دارد و آینده از آن اعتدال‌گراها است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 4 خرداد 1392برچسب:روحانی-هاشمی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com